CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 29 december 2007

lekker shoppen




Gister even heerlijk met mijn jongste dochter wezen shoppen bij Scrappen doe je zo in Ede. Kijk er elke keer weer mijn ogen uit. baal er wel een beetje van dat alle leuke scrapwinkels zo uit de buurt liggen moet altijd wel 3 kwartier rijden.


Mijn dochter is ook al helemaal scrapfan en heeft nu de cuttlebug gekregen waar ze helemaal happy mee is. zelf heb ik weer een hoop papier gekocht, de valentijn lijn van Daisy d´s helemaal geweldig met bijpassend lint, leesvoer en ik kon de letters van americancarfts ook weer niet laten liggen. Heb inmiddels alle kleuren. Ga morgen en maandag lekker aan de scrap heerlijk even voor mijzelf.

1 opmerking:

Ingrid zei

Wauw!! Gave spullen. Daar kun je weer even mee vooruit. En wat leuk dat je dochter de Cuttlekids heeft gekregen. Veel plezier samen!