CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 27 januari 2008

2e prijs



alweer een maandje op het forum van scrappen doe je zo ( gezellig forum) en doe daar mee aan de maandelijkse wedstrijd. Vanmorgen zag ik tot mijn verbazing dat ik de 2e prijs had gewonnen met mijn LO. Harstikke leuk natuurlijk en geeft ook weer extra inspiratie als mensen op je LO stemmen. De opdracht was dat je 3 verschillende soorten papier moest gebruiken ( van verschillende merken) ik heb papier gebruikt van MME, Daisy d´s en Elsie. Vond hem zelf ook wel leuk geworden maar mocht toch welll iets meer kleur in. Op naar de volgende wedstrijd, zal volgende week maandag worden.


O ja voor de liefhebbers zaterdag 23 februari komt Tim Holtz naar SDJZ in ede voor een Meet& Greet en zal een paar demo´s geven, Ik ga er heen helemaal super

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Mooie LO, en gefeliciteerd met je prijs!

Maria zei

Wow Nathalie, gefeliciteerd met je prijs en met je mooie LO.