CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 21 mei 2008

LO gelift


Heb al even niks van me laten horen maar ik ben er nog. een hele drukke tijd gehad en weinig gescrapt. In de mei vakantie van het heerlijke weer genoten en vorige week weer aan het werk gegaan dat was even een tegenvaller maar het mooie weer komt er weer aan. Nog 2 maanden en dat zit ik heerlijk op Kos voor 2 weken. Vorige week een nieuwe tattoo gezet een ster met de letter D er in van mijn vriendin Dees als ie mooi geheeld is zal ik er even een foto van maken. Tijdje terug had Margot een hele mooie LO geplaats op het forum van Dolls en kon het niet laten om deze te liften. Dit is het resultaat geworden. Hoop iedergeval komend weekend weer even mijn scrapkamertje in te kruipen en lekker te scrappen


Fijne dag allemaal

1 opmerking:

Je@net zei

Mooie lo Natasja!!