CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 27 juni 2009

veel LO´tjes

Wat een heerlijk weer hebben we van de week gehad, gelukkig maar want mijn dochter had me overgehaald om mee te lopen met de avond4daagse, dus konden we wel wat mooi weer gebruiken. 4 avonden hebben we 10 kilometer gelopen en dat was even afzien maar we hebben het gehaald en wat ben ik trots op Amber (mijn jongste dochter). Onze voeten zijn in ieder geval de komende week aan heel wat rust toe. Heb deze week nog wel wat gescrapt en nog een paar LO´s die ik nog had liggen maar niet had laten zien

Onderstaande LO is nog van mijn tripje naar Manchester. Op de Lo staan de 2 beste voetballers (in mijn ogen) van de wereld. Cristiano Ronaldo en Fernando Torres



Hier nog een lo´tje van onze vakantie naar Kos van vorig jaar. Op de foto mijn man en een vriend met wie we op vakantie waren



De 2 onderstaande lo´s zijn van ons weekendje Valkenburg met pinksteren. Heerlijk op terrasjes genoten van het mooie weer met een hapje en een drankje






Dit is echt nog een hele oude met foto´s van de vakantie in Turkije van 2003. We hebben toen bij het zwembad een foto reportage van de meiden laten maken en ik had nog wat kleine foto´tjes liggen

Aangezien mijn voeten echt rust nodig hebben ga ik het weekend maar lekker scrappen heb nog een stapeltje foto´s van het schaatsen liggen en van de laatste kwalificatie wedstrijd van Nederland-Noorwegen. en over 4 weken lekker op vakantie naar Portugal wat ook weer de nodige foto´s zal opleveren, heb er echt zin in. Iedereen fijn weekend en lekker scrappen

1 opmerking:

Dora zei

Zo jij bent productief geweest, wat ontzettend goed elke dag 10 km lopen en dan ook nog zoveel scrappen! De lo's zijn erg leuk geworden, en de voetbal lo, is helemaal top! En dan zo weer heerlijk naar Portugal, geniet ervan!

Groetjes Dora