CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 17 februari 2008

Bom 5


Het is inmiddels half 6 en zit nog steeds in mijn joggingbroek, heerlijk dagje scrappen. Ben de laatste tijd erg druk op mijn werk en liep nogal achter met de dingen die ik wilde maken. Heb vandaag de LO voor wedstrijd 9 gemaakt bij Scrappen doe je zo en de 5e Bom-opdracht. De Bom-opdracht moest gaan over je geboorte-stad ( bij mij dus Vianen) Vind dat Vianen een erg mooi stadhuis heeft, daar ben ik getrouwd en natuurlijk de lek-brug wie kent hem niet. Aankomende week nog een weekje werken en dan begint mijn weekje vakantie met een meet & greet met Tim Holtz bij Scrappen doe je zo. Iedereen nog een fijne zondagavond

2 opmerkingen:

Je@net zei

Hoi Natasja, bedankt voor je lieve woorden op m'n blog!
Jouw projecten zien er ook super uit! Mooie lo heb je gemaakt!
Misschien kom ik zaterdag ook nog even kijken bij Tim, moet me nog opgeven ;-)
Oja, heb je de cricut nog te koop?

Natasja Vink zei

Hey Jeanet,

Nou misschien tot zaterdag, ik heb de cricut nog te koop

GR. Natasja