CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 25 februari 2008

Muur gescrapt


Mijn jongste dochter is bijna jarig en wordt dan alweer 9 jaar, wat gaat het toch snel. Aangezien ze aan een nieuwe kamer toe was (meubels) zijn we het e.e.a. aan het veranderen. Van de week samen met haar naar de Ikea geweest en wat meubeltjes uitgezocht maar kon het niet meenemen in mijn Twingo dus even laten bezorgen nou toen schrok ik me rot 60 euro om 3 dozen te laten bezorgen ( een derde van het aankoop bedrag) nou de spullen weer terug gebracht en stuur mijn man van de week wel even met de bus. Voor die 60 euro kan ik zelf nog wel op en neer rijden. Heb wel vast een muur behangen met scrapbookpapier en erg leuk geworden, Amber heeft zelf het papier uitgezocht en was er helemaal blij mee ( idee van Daan)

4 opmerkingen:

Maria zei

Ziet er leuk uit, Natas. Het is dus gelukt met behangplaksel.

Natasja Vink zei

Ja het zit er nu 2 dagen op dus denkt dat het wel blijft plakken

Wendy Schoonhoven zei

Wat geeft dat een gaaf effect zeg....super!! xxxWendy.

Daan zei

Helemaal gaaf Natas,

Ben aan het verzamelen voor een muur op mijn scrapkamer. Manlief denkt dat ik gestoord ben