CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 19 maart 2008

DT wedstrijd




Ja hoor ik heb de stoute schoenen aan getrokken en mee gedaan met een DT-wedstrijd bij Marianne ( madebymaly). De opdracht was om 2 LO´s te maken met 2 verschillende stylen en een kaart. Dinsdag 26 maart maakt ze bekend wie het is geworden, ben erg benieuwd. Er zijn zoveel mooie creaties ingeleverd. Je kunt ze allemaal bekijken op http://www.madebymaly.nl/. Dit zijn mijn creaties geworden. Verder komt er dit moment niet zo heel veel uit mijn handen. heb heel veel foto´s liggen, wil nog een boekje maken van het kinderfeestje van Amber, toen zijn we naar de dierentuin geweest. Ik wil ook nog een boekje maken van de efteling van de zomer en nog iets doen met de foto´s van de winterefteling. Weet gewoon even niet waar ik mee moet beginnen. Morgen nog een dagje werken en dan heb ik een paar dagen vrij moet pas volgende week woensdag weer aan de slag, dus tijd genoeg. Ga nu nog even aan de slag met een idee voor een map voor al mijn magnolia stempels. O ja heb ook nog een swap liggen die eind van de maand op de post moet. Nou ik ga me in iedergeval niet vervelen van het weekend.

3 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Super zeg! Wat gaaf dat je je stoute schoenen hebt aangetrokken :o)
Ik vind de kaart echt erg mooi! Wat een lieve stempel ook!
De lo's zien er ook goed uit!
Succes met het wachten op de uitslag hoor!!

XxX

Wendy Schoonhoven zei

Gave inzendingen Natasja, ik wil je heel veel succes wensen, xxxWendy.

Maria zei

Succes meid! Je hebt mooie creaties gemaakt, daar ligt het niet aan.
Groetjes, Maria