CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 16 maart 2008

Nog een paar kaartjes





Wat een vreselijk weer is het vandaag, echt binnenblijf weer. Heb nog even een paar kaartjes gemaakt vandaag gaat zo lekker. Gister heb ik voor een DT wedstrijd ook nog 2 LO´s en een kaartje gemaakt helemaal leuk geworden dus ik ben benieuwd of het wat wordt. dinsdag 26 maart wordt bekend gemaakt wie er in het DT komt even duimen voor me. Zodra ik weet of ik ze mag laten zien zet ik ze even op mijn blog. de meeste kaartjes zijn gemaakt met papier van Daisy Bucket ben ik helemaal weg van. Komend weekend zijn de knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch wil daar even heen is er wel eens iemand geweest. Nou ga weer even de was doen want ook dat gaat door. Fijn weekend allemaal nog

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Super Natas.. zijn echt weer leuk geworden.
Had gezien dat je ook meedeed bij de wedstrijd voor het DT team !! Je hebt leuke dingen gemaakt hoor.. zouden we niet allebei kunnen winnen :-)))))

Greetz,
Mariska

Hanneke van der Linde zei

Wat een ontzettend leuke kaarten, prachtige kleuren!!

XxX

Wendy Schoonhoven zei

Gave kaarten weer Natasja en je inzendingen bij Made by maly zijn ook erg leuk, succes nog daarvoor....En heel veel plezier in Den Bosch, xxxWendy.

Maria zei

Gelukkig dat je weer beter bent. Je bent goed bezig met je kaarten. Succes met de wedstrijd.
See you soon, Maria