CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 10 juni 2008

Nog meer kaartjes


Heb het hele weekend lekker zitten scrappen op mijn kamertje en het is inmiddels een vreselijke puinhoop dus morgen eerst alles weer op zijn plek terug zetten. Heb weer een paar kaartjes gemaakt en dat ging me goed af al zeg ik het zelf. Lootjes maken zit er op dit moment niet echt in kan de spirit niet zo goed vinden terwijl ik wel stapels met foto´s heb liggen.



Ook doe ik mee met een DT wedstrijd bij scrapfever, ze zoeken iemand voor het designteam die leuke kaartjes maakt. Je moest een kaartje met glimmermist maken een nav een sketch en een kaatje met een stempelafdrukje ben dus heerlijk bezig geweest en ze zijn af. Moet even vragen of ik ze op mijn blog mag zetten, als het mag zal ik ze z.s.m. plaatsen en dan hoor ik natuurlijk graag wat jullie ervan vinden.




6 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Wauwww wat een mooie kaarten Natasja, ben heel benieuwd naar je kaartjes en hoop dat je het gaat worden...

ScrapEnjoy zei

Meis wat een leuke kaartjes, ik zeg nog steeds dat ik er niets mee heb, maar als ik dit zo zie dan weet ik het nog niet.

gr. Lilian

Ellen zei

die zijn mooi , leuk dat je zoveel verschillende dingen gebruikt- doodlen, stansjes, flowers, stamps, papier etc.er valt zoveel te zien

Ingrid zei

Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt.

Anoniem zei

wow, je maakt erg mooie kaartjes! kom zeker vaker op je blog neuzen :)
groetjes sam