CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 10 april 2009

heb zoveel wat ik nog wil maken maar het gaat lekker. Heb vandaag weer een paar layouts voor mijn vakantieboek gemaakt en nog 2 kaartjes
Dit kaartje heb ik gelift uit de cards only. het papier is van my minds eye. (kreeg de foto niet rechtop)


Dit verjaardagskaartje is gemaakt met papier van american crafts `backyard` heb er heel wat van ingeslagen vond het zulke heerlijke kleuren


De onderstaande layouts heb ik gemaakt voor het vakantieboek van afgelopen zomer. We zijn toen met 14 personen naar Koss- Griekenland geweest. Ook hier heb ik weer de backyard lijn van American crafts gebruikt, lekker zomers





met zijn alle op de banaan en voor de zekerheid een zwemvest aan. vond het best eng dat mijn jongste dochter ook zonodig op de banaan moest. Na 2x er te zijn afgevallen vond ze het ook niet meer zo leuk en is ze maar in de speedboot gaan zitten




Vandaag ook nog wat leuke spulletjes binnen gekregen die ik had besteld bij Dolls. Ben er toch wel blij mee dat Peet de webwinkel houdt. Ik heb nieuw papier gekocht en naturlijk moesten daar ook weer bloemen bij.




en als laatste nog een paar magnolia´s. Ik heb van de zomer een groot deel van mijn collectie verkocht dus werd het weer tijd voor een paar nieuwe. Ben op dit moment bezig met inkleuren met distress ink dat had ik op de art specially beurs gezien.


3 opmerkingen:

Je@net zei

Hi Natasja, wat leuk dat je weer aan bloggen bent geslagen!
Je creaties zien er allemaal weer super leuk uit!
Fijne Paasdagen gewenst!

Renate zei

Wat leuk dat je weer scrap kriebels hebt. Je maakt erg mooie lo's en kaarten.

Groetjes,
Renate

Marianne zei

Hoi, hartstikke bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik vind het ook zulke leuke kleuren. Het is Paaspapier maar ik ben er nu ook een geboortekaartje mee aan het maken. Ik heb jouw blog ook bekeken, je maakt erg leuke kaarten hoor!! Lekkere frisse kleuren!!

Marianne