CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 18 april 2009

leuke spulletjes en mijn appelboom


Tijdens het surfen op het net kwam ik op een blog een link tegen van Brocante roosjes. Dit webwinkeltje heeft zulke leuke spulletjes en ik heb er een aantal besteld en met 2 dagen (vandaag dus) lag het al in de bus en ik ben er helemaal blij mee. Ik kan voorlopig vooruit maar ga er zeker nog een keer iets bestellen. Neem ook eens een kijkje op de site van brocante roosjes http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/brocanteroosjes

Vandaag nog een kaart gescrapt maar deze kan ik helaas nog niet laten zien aangezien die voor iemand is die regelmatig mijn blog leest en anders is de surprise eraf. Wel heb ik heerlijk van de zon genoten in de tuin. Vorig jaar heb ik een appelboom gekocht maar wel met het idee ´het zal wel niks worden´ maar nu zit ie volop in de bloesem en wie weet komen er nog wel appeltjes aan (moeten ze ook nog smaken naturlijk). Hou je op de hoogte van mijn appeloogst (hihi).



Morgen is het zondag en dan maak ik bekend wie de blogcandy heeft gewonnen en hoop ik nog wat scrapwerk te kunnen laten zien
Fijne avond
Groetjes,
Natasja

1 opmerking:

GraficWorld zei

Hello! greeting and a good Sunday!
If you are looking for free resources for scrapbooking visiting my Blog!Greetings Dual & Alexia