CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 1 december 2010

Blogcandy

Dat ik mijn scrap mood weer heb gevonden, vond ik wel een reden voor een klein feestje en bij een feestje hoort natuurlijk een kadootje. Om mee te dingen naar de blogcandy dien je:
1. een volger te worden van mijn blog
2. een link plaatsen op je blog
3. even een berichtje achterlaten
I have found back my scrapmojo and have to celebrate with a blogcandy. What do you have to do to make a chance for the candy:
1. become a follower on my blog
2. place a message on you're blog about the candy
3. leave a message in this topic



De blogcandy bevat o.a. amuse kaarten, rubbons, diverse stempels, bloemen. diverse chipboardboekjes, perfect pearls en knopen.

De deelname voor de blogcandy loopt tot 20 december 2010

Groetjes,
Natasja

32 opmerkingen:

annet neggers zei

wat een leuke candy wil graag mee doen
groetjes annet

Ann zei

goh wat een lief gebaar van je Natasja, normaal doe ik nooit zo mee aan deze dingen maar omdat ik je blog altijd heel graag volg doe ik hier graag aan mee. Ik zal ook een linkje plaatsen op mijn blog.

groetjes Ann

Jolanda zei

Veel plezier weer bij het scrappen en gave candy hoor! Zp nu ga ik even een linkje plaatsen op mijn blog.

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Zo je hebt de mood zeker weer zeg!!
Wat een supercandy zeg, ik doe graag mee en zet hem zo op mijn blog.
Veel plezier verder met je creatie's!!

Groetjes marianne

jans zei

wat een supergave candy kwam via via op je blog terecht en wat een mooie blog heb je ik ben volger van je geworden en wil graag een kansje wagen kijk ook eens op mijn blog http://jans-freubelblog.blogspot.com/ ook daar staat een leuke candy grt jans

Yolanda zei

Wat een super candy!
Ik doe graag mee en ben inmiddels ook volger geworden.
En er komt natuurlijk een link op mijn blog te staan.
Mooi dingen maak je trouwens!

Groetjes
Yolanda.

Marieke zei

Via het dolls forum kwam ik op je blog terecht. Leuke creaties heb je op je blog! Helemaal mijn kleurtjes. Ben dan ook meteen volger geworden. (ook van je swapblog!Leuk!)

Enneh.. linkje staat op mijn blog..

Groetjes Marieke

Anita zei

Hoi Natasja

Leuk een blogcandy. Ik heb aan alle voorwaarden boldaan, Succes.

Gr. Anita

Edel zei

What a lovely candy, dear!:)) Thanks a lot for a chance to win!:)
http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!

Boukje zei

Dank je wel voor je berichtjes op mijn blog, ik dacht ik kom even hier kijken en nu heb je hier zo'n super candy staan. Leuk, ik doe mee!
Groetjes Boukje.

Unknown zei

Super blogcandy en mooi blog.
Ik ben volger geworden en heb je verlinkt op mijn blog.
Groetjes Angelika

Unknown zei

Hoi Natasja, ik zie dat je een prachtige blogcandy hebt; ik heb 'm meteen in mijn sidebar gezet. Ik doe graag mee!! Groetjes, Frea

Anna zei

What an amazing candy Natasja!! Thank you so much for this precious opportunity! <3 <3 <3
I'm gonna spread the word on my blog!
Hugs, Anna

nocidicoccole (at) gmail (dot) com
http://nocidicoccole.blogspot.com

Aluap zei

Hi Natasja! Thanks for this chance to win this lovely candy :) I'm a follower and I linked you on my sidebar http://www.creacionesaluap.es/
Hugs!

Larisa zei

Hello Natasja!! Very nice candy!!! I hope I can take part in it? I linked it on sidebar
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
I am a follower. Thanks for the chance to win))
Hugs. Larisa. xxx

sequin zei

This wonderful candy! Thanks for the chance! I hope to get lucky. I am your follower. My link is placed on the left sidebar on the date http://www.fantasy-of-sequins.blogspot.com/

Tanya zei

Awesome candy Natasja! Thanks for the chance to win this beauty! I would like to be the lucky winner :) Linked it on my sidebar and I'm your follower.
Merry Christmas!!!
Welcome to my blog :)
http://karysoltany.blogspot.com/
Thanks!!!!

Marjo zei

Ik kwam vandaag via via op je blog. Superleuk. Ben gelijk volger geworden. En je geeft ook nog een supercandy weg. Groetjes Marjo

Anoniem zei

Hallo,

Heb je candy op mijn blog neer gezet, kwam je blog tegen op een blog die ik volg. Vindt dat je een super candy weggeeft.

Gr. Friedy

Samira zei

Viavia ben ik op je blog terecht gekomen en wat een leuke is dat !!
Mooie kaarten maak je hoor.

Ik heb je blogcandy op mijn blog geplaatst.
Groetjes Samira

zuneta zei

Hello...i'm new follower...i'm international visitor here..i have put your candy on my sidebar..thanks for a chance to win the amazing candy...i love it..

http://zuneta-love-corner.blogspot.com

Mitzina zei

Hello and merry Christmas from Italy. http://lecosedimarzia.blogspot.com/

Chiara zei

Thank you for the opportunity :-)
This is my blog:
http://claire-ment.blogspot.com/

Annelies zei

Leuk dat je mojo terug is! En nog leuker dat je dit viert met zo'n supercandy! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes uit België, Annelies

Rosalee zei

Fabulous Giveaway Natasja! Someone is going to be really lucky. I've added a link to my sidebar and I have also become a follower of your great blog. Thank you so much for the chance
Hugs, Rosalee

Vera zei

Wow.. wat een gave candy!
En... hou de scrapmood vast he!

Dank je wel dat je deze candy weggeeft!

groetjes

vera

monica zei

grazie di cuore per questo dono sono tua sostenitrice ...se vuoi passare sul mio blog sarei felice.baci dall'italia

monica zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
monica zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gea zei

Ik ben al een poosje volger van je blog en heb ook de link naar je site staan, maar vandaag zie ik dat ik nog geen reactie heb achtergelaten!
Foei ikke!
Bij deze alsnog: wat een leuke candy en ik doe graag mee.
Groetjes gea

Laura zei

Hi!!
i don't have a blog but i am your follower!!
i'm from brazil but i live in italy!!
my mail address is laurinhaodonto@yahoo.com.br
xoxo

Anoniem zei

Natasja, ik je blog altijd heel graag volg doe ik hier graag aan mee. Ik zal ook een linkje plaatsen op mijn blog.
http://lisjanora.blogspot.com/