CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 11 december 2010

Anyoneforanya




Ik heb een tijdje terug een paar stempeltjes van CC design gekregen van een vriendin en er eigenlijk nog niets mee gedaan, te druk met mijn magnolia´s. Maar nu ik zag dat er een DT call was bij anyoneforanya heb ik ze uit de kast gehaald en deze 2 kaartjes gemaakt. Ze zijn zo leuk en lekker om mee te werken. Voor beide kaarten heb ik papier gebruikt van MME "Fine and Dandy"en de afdrukjes ingekleurd met Derwent. En nu moest ik natuurlijk kiezen welke ik zou insturen voor de DT call en ik vnd ze allebei zo lief. Na 2 dagen heb ik dan toch gekozen voor de tweede en nu maar hopen dat ik de juiste keus heb gemaakt en wie weet ben ik wel de gelukkige

4 opmerkingen:

Ann zei

weer leuke kaartjes Natasja, en wat leuk zo'n dtcall. De tweede is ook mijn favoriet, ik hoop dat je idd de gelukkige wordt. Als ze op je blog komen rondkijken moet dat hun toch overtuigen

*Ellen* zei

prachtig zijn deze twee schattige kaartjes

Dora zei

Je gaat ook meteen weer heel snel en wat zijn ze leuk!

maribeth27 zei

Your cards are awesome! I love the pattern paper you used!