CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 7 december 2010

A Year older A lot Cuter

Ik had nog wat papier over van de kado doos en heb daar dit kaartje mee gemaakt. 2 stroken papier gebruikt en een rand geponsd met een fiskars pons. De vlinder heb ik geponsd met een quickutz diecut (is ie niet leuk) wat sisaltouw gebruikt en het stempeltje is van Penny Black.
Heb vandaag de stoute schoenen aan gedaan en me als kandidaat opgegeven bij Ge-We hobby voor de DT call, Volgende week wordt er een uitslag over gegeven maar er zijn zoveel kandidaten die hele leuke dingen maken, so fingers crossed.
Fijne avond en bedankt voor het langs waaien

7 opmerkingen:

Boukje zei

Succes met je DT call en leuke kaartjes staan hier ook onder, leuke Magnolia's ook!
Groetjes Boukje.

*Ellen* zei

prachtig is dit stijlvolle kaartje, en veel succes met je DT call

Dora zei

Wat een mooitje weer!

Tinie zei

Wat een schitterende kaart!!! Geweldig!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Natasja.

Liefs Riet.

Unknown zei

Hallo Natasja, ik kwam via de blog van Diny Sprakel op jouw blog terecht; wat maak jij leuke kaartjes en dingetjes zeg!! Echt super hoor. Ben meteen volger van je geworden. Kom ook eens bij mij kijken, dat zou ik leuk vinden.
Groetjes, Frea

Larisa zei

Very nice atr-object! The Butterfly looks fantastic on! Love the gentle colour of this card.))