CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 9 januari 2011

GIRL



Eindelijk weer even gescrapt, van de week zo druk op mijn werk dat ik niet toe kwam aan scrappen maar vandaag weer even tijd voor mij zelf. Boverste 2 kaartjes gemaakt met papier uit mijn restjes bak. Hebben jullie dat nou ook met de thickers dat ze na lange tijd niet meer plakken, ze vallen gewoon van het papier af, dus plak ze tegenwoordig maar met wat lijm vast. En dan heb ik nog een leuk nieuwtje. Vanaf 14 februari starten we met een nieuw challengeblog dutch magnolia lovers challenge blog . Op dit moment wordt er druk gewerkt aan de blog layout het werven van sponsors ( we hebben er al 2) en zoeken 5 DT leden. Dus wil je deel uit gaan maken van het DT kijk dan even op ons nieuwe blog en wie weet wordt jij ons nieuwe DT lid. Heb je geen aspiratie om DT lid te worden kom je dan even aanmelden om samen met ons elke 14 dagen de Challenge te maken en kans te maken op een leuke prijs.

6 opmerkingen:

Dora zei

Wat zijn die enorm mooi!

nicolet zei

Dit ziet er schitterend uit zeg!
Groetjes Nicolet

Tinie zei

Wowww gaaf zeg!

Groetjes Tinie

Karin zei

wat een leuke kaartjes, vooral de bovenste vind ik erg mooi.

Sandra zei

je kaartjes zijn beide prachtig geworden
groetjes sandra

Margot zei

leuk blog heb je! dit zijn hele gave kaarten, ik ga je volgen!