CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 24 januari 2011

Nieuwe Magnolia

Ik heb van de week mijn nieuwe magnolia´s ontvangen en daar het weekend mee aan de slag gegaan, wat zijn ze weer leuk. Ik heb het afdrukje gekleurd met distress inkt. Ook het nieuwe papier van magnolia kon ik natuurlijk niet laten liggen en gebruikt bij deze kaart. Weer een rose.


Op het magnolia lovers forum doe ik mee met een kaarten swap en heb bovenstaande spulletjes ontvangen en ga hier van de week eens lekker mee aan de gang dat moet zeker gaan lukken.

10 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Natasja, een heel schattig kaartje zeg! Groetjes, Frea

Tinie zei

Super mooi, lief kaartje geworden, ze blijven zo leuk he! Succes met de andere afdrukjes!

Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Wat een snoezig kaartje!
Die magnolia swap is enig!
Veel plezier met het kaarten maken!
Groetjes Jolanda.

Wendy Koorevaar zei

Erg mooi kaartje hoor! Ik vind dat je ook heel mooi kant hebt gebruikt.

Groetjes,
Wendy

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi Natasja,
Ook al is het kaartje zoals je schrijft weer rose. Hij is prachtig!
Groeten Miranda
www.laulijn.nl

*Ellen* zei

wat een lief kaartje, prachtig in die kleurtjes

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en ben
benieuwd wat je van je spulletjes gaat maken

gr hetty

Angelique zei

prachtige kaart heb je gemaakt!! wat een heerlijke spulletjes allemaal, succes hoor!!

Dora zei

Nou jij kan lekker aan de gang en een ernom mooie kaart!

Kitty zei

Ik kom hier niet zo vaak kijken *bloos* maar wat een leuke kaartje maak jij!