CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 16 januari 2011

nieuwe magnolia´s


Gister een workshop distressen bij Angelique gevolgd van scrapenmore , wat een gezellige meid en ze heeft een leuke winkel, was erg leerzaam en gezellig. We hebben een kleuren boekje gemaakt en wat afdrukjes gekleurd. Zeker voor herhaling vatbaar om nog een keer een workshop bij haar te volgen. Neem even een kijkje op haar blog om te zien wat voor een leuke dingen ze maakt en welke workshops ze geeft. Het boekje is nog niet helemaal af, zodra het af is zal ik hem laten zien. Na zo'n workshop zit ik altijd weer vol inspiratie en heb ik de bovenstaande kaartjes gemaakt. Heb van de week de nieuwe magnolia stempels besteld kan niet wachten tot ze binnen zijn. Hoop vandaag nog een beetje te scrappen. Fijn weekend allemaal

9 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Super schattige kaartjes!
Groetjes Jolanda.

Tinie zei

Ze zijn super geworden! Prachtige kleuren ook.

Groetjes Tinie

Marianne Schut zei

Hai Natasja, Het was inderdaad super gezellig gisteren! Leuk dat je op mijn blog langs bent geweest, ben uiteraard ook even bij jou komen neuzen, leuke dingen maak je zeg! Kom zeker vaker een kijkje bij je nemen! Groetjes Marianne

Hetty zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt en ben benieuwd naar je boekje. Ik heb al verschillende workshop gevolgd bij Angelique en 4 febr ga ik naar de cropdag

gr hetty

Wendy Schoonhoven zei

Geweldige kaartjes heb je gemaakt zeg en wat leuk dat je een nieuw challengeblog hebt opgestart!! Veel succes daarmee, ik ga gauw even een kijkje nemen....

Wendy Schoonhoven zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wendy Koorevaar zei

Hoi Natasja!

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Natuurlijk heb ik die van jou ook bekeken en je maakt echt super leuke kaarten!
Wat een leuke workshop was het gisteren he? Heel gezellig en leerzaam!!

Groetjes,
Wendy

Dora zei

Ja bij de nieuwe serie zitten ook weer zoveel leuke.
deze kaarten zijn top!

Miranda zei

Hele mooie kaartjes zeg!! Super!!