CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 23 januari 2011

Love

Weer eens een kaartje gemaakt en ingekleurd met distress inkt, het gaat nog niet helemaal naar wens maar oefening baart kunst laten we maar zeggen. Ik heb dit kaartje gemaakt voor de januari wedstrijd op het Magnolialoversforum. Je kunt wel zien dat ik gek op bloemen ben ga zo eerst weer een bestelling doen om mijn voorraad aan te vullen.

Heb deze week niet zo heel veel tijd gehad om te scrappen, druk met het nieuwe Magnoliablog
Leuk om al die reacties te krijgen en wat een hoop volgers hebben we al. Ook zijn er heel veel aanmeldingen binnen voor de DT call. Je kunt nog steeds meedoen met de DT call tot 25 januari
Fijn weekend

10 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een vrolijk kaartje! Vind dat je mooi gedistressed hebt! Leuk hè die bloemetjes! Veel succes met DML!
Groetjes Jolanda.

Tinie zei

Wat een prachtige kaart en super mooi ingekleurd! Succes met jullie blog!

Groetjes Tinie

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi, Die kaart ziet er toch prima uit en dat inkleuren met distress gaat toch ook prima. Het mag gezien worden hoor. Ook ik ben nog druk aan de oefen.
Groeten Miranda
www.laulijn.nl

Dora zei

Ik vind m toch wel erg mooi geworden hoor, en ja oefenen en nog eens oefenen, maar ik vind m prima

Riet zei

Schitterende kaart Natasja,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en ook zo'n mooie bloem zit erop en hel
mooi ingekleurd

gr hetty

*Ellen* zei

wat een schatje op dat prachtige kaartje

Wendy Koorevaar zei

Ik vind dat je Tilda mooi hebt ingekleurd met distressinkt hoor! En nog wel met de 2 moeilijkste kleuren...
Je kaart is prachtig en heel schattig.

Groetjes,
Wendy

Sandra zei

wauw echt heel mooi . super ingekleurd

Debbie Stip zei

Prachtige kaartjes en creaties! Ik ben meteen even volgster geworden en kom gauw eens terug voor een uitgebreider beozek!
Groetjes,
Debbie