CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 5 november 2010

Eindelijk

Na een jaar heb ik eindelijk weer het scrapgevoel te pakken en vandaag dus ook weer voor het eerst sinds een jaar weer wat spulletjes aangeschaft en aan de gang gegaan. Er liggen zoveel foto´s te wachten: foto's van onze vakantie in Portugal van vorig jaar en van dit jaar op Madeira en mijn weekendje Madrid om een wedstrijd van Real Madrid bij te wonen. Dus genoeg om me voorlopig even mee bezig te houden en natuurlijk de kerstkaartjes, vorig jaar heb ik maar een paar pakjes gekocht maar nu toch weer zelf maken. Met mijn nieuwe magnolia stempels. Van de week voor het eerst ee Magnolia ink gekocht, wat een superblad, zoveel mooie kaarten.


Dus ik ben er klaar voor om weer aan het scrappen te gaan en alle blogs weer eens langs te lopen, zal een hoop gemist hebben afgelopen jaar.
een van mijn favo spelers van Real "Sergio Ramos"


3 opmerkingen:

*Ellen* zei

welkom terug, en we zijn benieuwd naar je nieuwe creaties

Je@net zei

Fijn om je weer te zien, ben benieuwd naar al het moois dat gaat komen. Succes ermee!

scrapgirlmarianne zei

welkom terug en laat maar komen al die inspiratie!!!

groetjes marianne