CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 27 november 2010

Kertskaartjes

Lekker knutseldagje gehad gister en een begin gemaakt met mijn kerstkaartjes. Bovenstaand heb ik een afdrukje gebruikt van Magnolia die ik laatst op de beurs heb gekocht. Dit is het eerste afdrukje dat ik heb ingekleurd met distressink, is nog niet perfect maar het is een begin. Papier is van MME (een van mijn favoriete merken) en de nodige bloemetjes gebruikt.
Dit Kaartje heb ik gelift uit de Scrapcards 3, een heel simple kaartje maar vind em wel heel leuk geworden. Papier is wederom van MME


Ook dit kaartje is gelift uit Scrapcards 3, met het papier van MME, de randjes geponsd met een fiskars ponsen thickers gebruikt. Weer heel simpel maar een leuk resultaat.

Voor dit kaartje heb ik een oude stempel van magnolia gebruikt, blijft een schatje. Ook dit afdrukje heb ik ingekleurd met distressink. Papier is van MME, de bling bling is van Magnolia en de swirls heb ik gestansd met de Quikcutz.
Ga nu eerst mijn scrapkamertje eens een opruim beurt geven want er is een bom ontploft en daarna hoop ik nog even lekker wat te gaan scrappen en even lekker wat blogs te gaan lezen.
Fijn weekend allemaal




2 opmerkingen:

Dora zei

Wat een enorm lieve kaartjes en je bent er echt weer helemaal!

Ann zei

Leuke kaartjes ik ben soms ook aan het inkleuren met distress inkt en nee dat is zeker nog niet zo makkelijk maar oefening baart kunst toch

groetjes

ps. blij dat jij genoten heb van het voetbal, ik als fan van de andere partij een stukkie minder hoor (lol)