CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 13 november 2010

Nieuwe spulletjes











Vorige week op de kreadoe geweest en weer heel wat inspiratie opgedaan. Bij Moniek Lokhorst heb ik een tijdje staan kijken, zij was magnolia afdrukjes aan het inkleuren met distressinkt en wat een prachtig resultaat. Ga er zeker aan beginnen deze week met mijn nieuwe stempeltjes. heerlijk om weer eens wat nieuwe spulletjes te scoren ga er lekker mee aan de slag dit weekend, maar eerst naar de nieuwe Harry Potter film vanmiddag met mijn dochter.
fijn weekend

2 opmerkingen:

dithny zei

zo hee jij hebt lekker geshopt. veel plezier in de bios :)

Dora zei

Wat enorm leuk dat je er weer bent..ik keek nog af en toe zo van heb ik echt niet iets gemist,,,en wat een prachtspullen heb je gekocht, wowie daar kan je heerlijk eme aan de slag.
Welkom terug ik kijk uit naar je mooie werkjes!