CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 november 2010

Gewonnen


Ze hebben gewonnen, sorry Ajax fans, maar Real was een paar maatjes te groot voor Ajax. Ondanks dat ik een grote fan ben van Real Madrid vind ik het toch wel jammer voor het Nederlandse voetbal dat Ajax uit de CL ligt, ze kunnen het geld goed gebruiken. Hopelijk voor Ajax gaan ze beter presteren en kunnen ze nog Europa Leage halen van de Winter.



Eeven een kleine terugblik op de avond. We wilde pas rond 7 uur vertrekken maar om half 6 werd ik gebeld door een vriend, die ook ging, dat de A2 helemaal vast stond, dus het eten afgezet in de auto gestapt en richting Amsterdam. We reden de snelweg nog niet op en stonden zo vast als een huis en balen als een stekker natuurlijk. Hebben er bijna 2 uur over gedaan om bij de Arena te komen waar we normaal een half uur over rijden. Auto geparkeerd en moesten nog een 15 minuten lopen. Aangekomen bij de Arena, rond 8 uur, zag het al zwart van de mensen en politie. Ook liepen een aantal vuurwerk af te steken en werden al door ME afgevoerd, altijd een beetje een grimmige sfeer bij de Arena. Eenmaal binnen, zaten we op de 1e rij aan het veld, leuk om de spelers van dichtbij te zien maar echt goed zien doe je niet. Nou mijn avond kon iedergeval niet meer stuk. Ronaldo 2x gescoord en gewonnen met 0-4 een goede generale voor aankomende maandag (de classico Barca-Real).



een kwartier voor het einde liep het stadion al aardig leeg met teleurgestelde supporters. Hield mijn hart even vast toen we het stadion uitliepen, op een klein relletje na was het rustig en had ik natuurlijk een goede avond met de overwinning. Mijn dochter, een echte ajaxsupporter vond het iets minder geslaagd, maar ook zij heeft een leuke avond gehad.

Fijne avond


Geen opmerkingen: